Bc. Veronika ŽERTOVÁ

Bachelor's thesis

Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Abstract:
This bachelor thesis deals with problems of the analysis of customers{\crq} satisfaction with services in the Interhotel Moskva a.s., Zlín. The aim of this bachelor thesis is to analyze the customers{\crq} satisfaction with the quality of provided services by hotel Moskva Zlin, especially with room equipment and services connected with accommodation. In theory I elaborate resources from literature …more
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 11255

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Petra Kressová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽERTOVÁ, Veronika. Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe