Adam Dostál

Bakalářská práce

Komparace marketingové strategie retailingových řetězců Sportisimo a Decathlon a návrh na jejich vylepšení

Comparison of marketing strategies of Sportisimo and Decathlon retail chains and proposal for their improvement
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je předložit návrhy na zlepšení současných marketingových strategií společností Decathlon a Sportisimo na základě provedených analýz a výsledků vlastního terénního šetření. Práce je strukturována do čtyř kapitol a několika podkapitol. První kapitola je věnována rešerši současného vědeckého poznání zejména v oblasti retail marketingu. Druhá kapitola předkládá závěry …více
Abstract:
This Bachelor's thesis aims to provide recommendations for improving Decathlon's and Sportisimo's marketing strategies based on market research findings and applied analysis results. The thesis is structured within four chapters and several sub-chapters. The first chapter is dedicated to a literature overview of the retail marketing field. The second chapter presents the results of the applied analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91087