Bc. Tereza Miksová

Bakalářská práce

Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí

Attitudes of the Czech public towards advertising with an emphasis on environmental issues
Anotace:
V bakalářské práci je definována reklama jako jeden z nejdůležitějších nástrojů sociální komunikace. Představen je její pozitivní vliv na ochranu životního prostředí prostřednictví šíření osvěty a přesvědčení veřejnosti o vážnosti této problematiky. Vysvětlena je také společenská funkce a psychologické vnímání reklamy ze strany lidí. Jsou zde vymezeny i prostředky k vytvoření efektivní reklamy směřující …více
Abstract:
In the thesis is advertising defined as one of the most important tools of social communication. It presents its positive impact on environmental protection through the dissemination of public awareness and the public's conviction of the seriousness of this issue. The social function and psychological perception of advertising by people are explained as well. There are also defined means for creating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní