Bc. Richard Stieber

Bakalářská práce

Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu

Marketing effect on changing product demand
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat marketingovými nástroji, které společnost Kooperativa pojišťovna a.s. Vienna Insurance Groupe využívá k ovlivňování poptávky po svých produktech. Cílem této práce je v teoretické části přiblížit čtenáři marketing jako celek a dále poukázat na problematiku využívání marketingových nástrojů při ovlivňování poptávky po produktu. Protože v podnikové praxi existuje …více
Abstract:
This bachelor thesis will deal with marketing tools, which Kooperativa pojišťovna a.s. Vienna Insurance Groupe uses to influence the demand for its products. The aim of the thesis is in the theoretical part to bring the reader closer to marketing as a whole and to highlight the issue of the use of marketing tools in influencing the product demand. In business practice, there is a large number of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: Ing. Michal Blahout

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní