Aneta Ševců

Bakalářská práce

Reklama na sociálních sítích

Advertising on Social Media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá velmi aktuální problematikou reklamy na sociálních sítích. Rozebírá základní pojmy a formy reklam, se kterými se lze setkat na sociálních sítích. Zabývá se také tvorbou vzorových grafických propagačních materiálů pro dvě rozdílné společnosti. Pro tyto společnosti byly také vytvořeny návrhy reklamních kampaní, které využívají sociální sítě. Bylo také vytvořeno dotazníkové …více
Abstract:
The thesis deals with the current issues of advertising on social networks. It discusses the basic concepts and forms of advertising that can be encountered on social networks. It also deals with the creation of sample graphic promotional materials for two different companies. Designs of advertising campaigns that use social networks have also been cre-ated for these companies. A questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Vojtěšek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ševců, Aneta. Reklama na sociálních sítích. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě