Růžena Škrobánková

Bakalářská práce

Výzkum zákaznické spokojenosti Reja spol. s r.o.

Customer satisfaction analysis of the company Reja spol. s r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti s produktem a službami, které firma Reja poskytuje. Teoretická část je zaměřena na představení zákaznické spokojenosti. Kapitoly shrnují, kdo je to zákazník, jak se spokojenost měří, co je to loajalita a NPS. Dále se v teoretické části popisují poznatky a specifika ohledně nedoslýchavých zákazníků a zákaznické spokojenosti na trhu se sluchadly. …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyze customer satisfaction with the product and services provided by the company Reja. The theoretical part is focused on the customer satisfaction. The chapters summarize who is the customer, how satisfied they are, and what loyalty and NPS mean. Furthermore, the theoretical part addresses the findings and specifics regarding customer experiencing hearing loss and customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Dagmar Borovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83939