Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Hanna Iliieva
Bc. Hanna Iliieva
Bakalářská práce
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována konceptům a metodám analýzy identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a možnostem aplikace výsledků analýzy. Prvním cílem práce je vysvětlení a prokázání důležitosti řízení vztahů se zákazníky v současném silně konkurenčním prostředí a ukázání souvislosti mezi řízením vztahů se zákazníky a identifikací jejich potřeb, požadavků a očekávání. Druhým cílem práce …víceAbstract:
This thesis is devoted to the concepts and methods of analyzing the identification of customer’s needs, requirements and expectations and also to the possibilities of analysis results application. The first aim of the thesis is to explain and demonstrate the importance of customer relationship management in the current strong competitive environment and the reference between customer relationship management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gywj5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková