Klára Vokolková

Bachelor's thesis

Online marketingové nástroje a jejich využití v hotelu: případová studie

Online marketing tools and their use in a hotel: a case study
Abstract:
Cílem bakalářské práce je komplexní zhodnocení nejen online marketingových nástrojů a strategií využívaných v hotelnictví a identifikovat klíčové faktory úspěchu v tomto prostředí. Na základě teoretických poznatků z první části bude na praktickém případu OREA hotelu Pyramida ve druhé části zhodnoceno dosavadní využití nástrojů a navrženo také doporučení, jak optimalizovat své online marketingové aktivity …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to provide a comprehensive assessment of online marketing tools and strategies utilized in the hospitality industry and to identify key success factors in this environment. Based on the theoretical knowledge from the first part, the second part will evaluate the current utilization of tools and also propose recommendations on how to optimize their online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2024
  • Supervisor: Petr Scholz
  • Reader: Miroslav Rončák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92293