Klára Vokolková

Bakalářská práce

Online marketingové nástroje a jejich využití v hotelu: případová studie

Online marketing tools and their use in a hotel: a case study
Anotace:
Cílem bakalářské práce je komplexní zhodnocení nejen online marketingových nástrojů a strategií využívaných v hotelnictví a identifikovat klíčové faktory úspěchu v tomto prostředí. Na základě teoretických poznatků z první části bude na praktickém případu OREA hotelu Pyramida ve druhé části zhodnoceno dosavadní využití nástrojů a navrženo také doporučení, jak optimalizovat své online marketingové aktivity …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to provide a comprehensive assessment of online marketing tools and strategies utilized in the hospitality industry and to identify key success factors in this environment. Based on the theoretical knowledge from the first part, the second part will evaluate the current utilization of tools and also propose recommendations on how to optimize their online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Petr Scholz
  • Oponent: Miroslav Rončák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92293