Bc. Kristýna Hochová

Diplomová práce

Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company

Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Abstract:
The diploma thesis is focused on the topic of service quality and customer satisfaction in a selected company. The aim of this thesis is to propose possible solutions that would increase the number of evaluated tickets. The theoretical part deals with the basic concepts of service quality and customer satisfaction. The practical part is focused on Knorr-Bremse, specifically Knorr-Bremse Services Europe …více
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem této práce je prostřednictvím současné situace navrhnout možná řešení, která by zvýšila počet hodnocených tiketů. Teoretická část se zabývá základními pojmy kvality služeb a spokojenosti zákazníka. Praktická část je zaměřena na Knorr-Bremse, konkrétně Knorr-Bremse Services Europe se sídlem v Liberci …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hochová, Kristýna. Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta