Bc. Tereza Škodová

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti a vytvořit návrhy pro její zlepšení. Teoretická část bude obsahovat poznatky k marketingové komunikaci a jejím nástrojům včetně moderních komunikačních trendů, a to v offline i online prostředí. V praktické části bude představena společnost a proveden sekundární výzkum zaměřený na stávající marketingovou komunikaci ve …více
Abstract:
The aim of the master’s thesis is to evaluate the marketing communication in a selected company and propose improvements. The theoretical part will include knowledge about marketing communication and its tools, including modern communication trends, both in offline and online environments. The practical part will introduce the company and conduct secondary research focused on the existing marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/lca8t/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Volná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné