Zuzana Mynářová

Bakalářská práce

Vnímaní influencer marketingu na sociální síti Instagram se zaměřením na lifestyle

Perception of influencer marketing on the social network site Instagram in the area of lifestyle
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá trendem využívání lifestyle influencerů na sociální síti Instagram jako prostředek marketingové propagace a celkové vnímání trendu influencerů. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, komunikační mix, influencer marketing a sociální sítě. Praktická část využívá kombinaci kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod. U kvalitativních metod jsou realizovány …více
Abstract:
he bachelor's thesis deals with the trend of using lifestyle influencers on the Instagram social network as a means of marketing promotion and the overall perception of the influencers trend. The theoretical part is focused on marketing communication, communication mix, influencer marketing and social networks. The practical part uses a combination of qualitative and quantitative research methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor / Multikulturní kompetence