Stratégia firmy Škoda Auto a.s. so zameraním na projekt Offers – Katarína Martinková
Katarína Martinková
Bakalářská práce
Stratégia firmy Škoda Auto a.s. so zameraním na projekt Offers
Stratégia firmy Škoda Auto a.s. so zameraním na projekt Offers
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zameriava na stratégiu spoločnosti Škoda Auto a.s., špecificky na projekt Offers. Jej cieľom je sformulovať odporúčania pre budúci rozvoj projektu ako aj pre vedenie spoločnosti Škoda Auto a.s., a to na základe analýzy interných zdrojov spoločnosti. Teoretická časť práce popisuje koncepty korporátnej, marketingovej, finančnej stratégie i stratégie expanzie so základnými modelmi …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the strategy of Škoda Auto a.s., specifically on the Offers project. Its goal is to formulate recommendations for the future development of the project and for the management of Škoda Auto a.s., based on an analysis of internal resources. The theoretical part of the work describes the concepts of corporate, marketing, financial strategy and expansion strategy with …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na stratégiu spoločnosti Škoda Auto a.s., špecificky na projekt Offers. Jej cieľom je sformulovať odporúčania pre budúci rozvoj projektu ako aj pre vedenie spoločnosti Škoda Auto a.s., a to na základe analýzy interných zdrojov spoločnosti. Teoretická časť práce popisuje koncepty korporátnej, marketingovej, finančnej stratégie i stratégie expanzie so základnými modelmi …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88902
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Projektový management a řízení procesu produktů v příslušenství Škoda-auto
Ladislav Huk -
Analýza rozšíření produktového portfolia Škoda Auto a.s.
Iveta Dvořáková -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh
Dominik Rykr -
Řízení marketingové komunikace na sociálních sítí při uvádění nového produktu se zaměřením na Facebook a ŠKODA AUTO, a. s.
Jakub Krupka -
Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile
Markéta Ježková