František Schwan

Bachelor's thesis

Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace

Sonic Branding: Phenomenon of current marketing communication
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat fenomén sonic brandingu a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro jeho implementaci v praxi vybrané značky. Teoretická část se zabývá literární rešerší a stručně pojednává o marketingu, marketingové komunikaci, značce a brandingu. Dále je představena problematika sonic brandingu včetně jeho různých forem a jeho historie. Praktická část se věnuje dotazníkovému …more
Abstract:
The objective of this bachelor‘s thesis is to analyse the phenomenon of sonic branding and to propose recommendations for its practical implementation of a selected brand based on our research. The theoretical part of this thesis is dedicated to literature research and briefly describes the topics of marketing, marketing communication, brand and branding. Furthermore, the issue of sonic branding including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2023
  • Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.