Bc. Jakub Douda

Bakalářská práce

Jazyková hra v reklamní komunikaci

Language play in advertising communication
Anotace:
Reklama není o bezhlavé propagaci výrobku. Její nedílnou součástí je, jak sdělení komunikantovi předáme. A to jak ve vizuální, tak jazykové rovině. A právě jazykovou rovinou se tato bakalářská práce zabývá. Cílem práce je zjistit, jaká jazyková hra je v očích zákazníků nejoblíbenější. V teoretické části je za pomoci odborných publikací vysvětlena historie reklamy včetně mnoha různých forem jazykové …více
Abstract:
Advertising is not about careless product promotion. An integral part of advertising is how we pass on the message to the recipient. Both visually and linguistically. This bachelor's thesis focuses on the linguistical part. The aim of this work is to find out which language game is the most popular in the eyes of customers. The theoretical part explains the history of advertising, including many different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
  • Oponent: JUDr. Mgr. Tomislav Potocký, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace