Martina Skalická

Master's thesis

Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh

The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market
Abstract:
Diplomová práce na téma "Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh" se zabývá rolí ochutnávek jako jednoho ze stěžejních nástrojů celého launche. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vychází z oblasti marketingového mixu a zaměřuje se na komerční komunikace se všemi jejich nástroji, s důrazem na podporu prodeje a in-store promotion …more
Abstract:
The master thesis "The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market" analyses the importance of in-store tasting as one of the fundamental tool of the whole launch. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. The theoretical part results from the area of marketing mix and focuses on commercial communications with all their tools and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Juraj Juhász

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15243