Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh – Martina Skalická
Martina Skalická
Master's thesis
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market
Abstract:
Diplomová práce na téma "Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh" se zabývá rolí ochutnávek jako jednoho ze stěžejních nástrojů celého launche. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vychází z oblasti marketingového mixu a zaměřuje se na komerční komunikace se všemi jejich nástroji, s důrazem na podporu prodeje a in-store promotion …moreAbstract:
The master thesis "The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market" analyses the importance of in-store tasting as one of the fundamental tool of the whole launch. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. The theoretical part results from the area of marketing mix and focuses on commercial communications with all their tools and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15243
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Juraj Juhász
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15243
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Ethnobotanical survey and commercial trends of underutilized herbal species in Colombian Andes
Zuzana Rázková -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daša Pirková -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková