Markéta Lichtenberková

Bakalářská práce

Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec

Aparthotel Svaty Vavrinec Loyalty Program
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu doporučení věrnostního programu pro Aparthotel Svatý Vavřinec. Teoretická část nejprve vymezuje pojem marketingový mix v hotelnictví a dále se věnuje věrnostnímu programu jako hlavnímu tématu bakalářské práce. Teoretická část následně definuje pojem zákazník a je zakončena hotelnictvím v České republice. Praktická část představuje vybranou společnost a předkládá …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a loyalty program recommendation for Aparthotel Svatý Vavřinec. The theoretical part first defines the concept of marketing mix in the hotel industry and then focuses on the loyalty program as the main topic of the bachelor thesis. The theoretical part further defines the concept of customer, and concludes with the hotel industry in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lichtenberková, Markéta. Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace