Marie Slabá

Disertační práce

Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu

Marketing communication strategy of universities with emphasis on stakeholder management
Anotace:
Disertační práce řeší problematiku marketingové komunikace vysokoškolských institucí. Do této doby nebyla problematice komunikace vysokoškolských subjektů věnována dostatečná pozornost, což bylo hlavním důvodem pro výběr a řešení tématu dizertační práce. Marketingová komunikace vysokoškolských subjektů je chápána jako komplexní problém zapadající do strategického marketingu uvedených institucí. Hlavní …více
Abstract:
The disertation thesis deals with the problem of marketing communication of universities. The main reason for a choice of the topic of dissertation thesis and solution to the theme of the dissertation thesis was a fact that nobody has paid adequate attention to the problem of marketing communication of universities Marketing communication of university is a complex problem which is a key part of strategic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: František Kovář, Peter Štarchoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31049