Filip Šuška

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz

Marketing strategy of the internet shop OriginálníBrýle.cz
Abstract:
Cíl práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy marketingu na internetu a jejich využití pro tvorbu marketingové strategie začínajícího internetového obchodu OriginálníBrýle.cz. V první části se zabývám srovnáním e-komerce v České republice s ostatními státy Evropské unie. V této části také uvedu základní marketingové pojmy upravené pro prostředí internetu. V druhé části práce zmapuji samotný trh …more
Abstract:
The objective of the thesis is to inform about new trends in internet marketing and its application for creation of the marketing strategy of the beginning internet shop Originálníbrýle.cz. In the first part, I compare e-commerce in Czech Republic with other states of European Union. In this part I also explain traditional marketing terms and their adaptation to changing environment of internet. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2016
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Lena Malačka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48756