Bc. Jan Pawlik

Bachelor's thesis

Guerilla marketing a jeho právní regulace

Guerilla Marketing and its Legal Regulation
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje guerilla marketingu a jeho definici českým právním systémem. Nejdříve se snaží najít definici v českém právním systému a také judikatuře. Je v ní zohledněna judikatura České republiky a dále je proveden rozbor některých případů. V další části je zaměřena na zahraniční případy guerilla marketingu. V závěru je uvedeno doporučení pro podnikatele, jak postupovat a na co si dát …more
Abstract:
The bachelors thesis deals with guerilla marketing and its legislation in the Czech legal system. First, I try to find a definition in the Czech legal system and in the jurisprudence. It is reflecting the Czech jurisprudence and analyzing some of the cases. The next section focuses on foreign cases of guerilla marketing. Finally, it presents recommendations for entrepreneurs on how to proceed and what …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2014
  • Supervisor: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masaryk University

Faculty of Law

Bachelor programme / field:
Legal Specializations / Law and Business