Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year – Alina Pavlik
Alina Pavlik
Bakalářská práce
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to identify the strategic development of the company of the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for the 24th year according to the marketing plan. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on the study of secondary sources. The empirical part is compiled on the basis of outputs from quantitative/qualitative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Martina Jarkovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLIK, Alina. \textit{Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qkr6hr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Jedinečná prodejní nabídka
Štěpánka Vacková -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva