Bc. Jiří Mayrich

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace v malých a středních firmách

Integrated Marketing Communications in Small and Medium-sized Enterprises
Anotace:
Segment mikropodniků, malých a středních firem tvoří páteř ekonomiky všech vyspělých států, neboť se významným způsobem podílejí na tvorbě HDP a vytváření a udržování pracovních míst. Jejich role je naprosto nezastupitelná, ale tento podnikatelský segment se dlouhodobě potýká v České republice s nedostatečnou podporou ze strany státních institucí, a to nejen podporou finanční, ale též podporou v informační …více
Abstract:
The segment of micro-, small and medium-sized enterprises comprise the core of the developed countries‘ economy due to the fact that they significantly contribute to the GDP as well as to the creation and maintaining of jobs. Their role is absolutely irreplaceable however this business segment has been struggling for a long time with the lack of support from state institutions, not only financial support …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní