Milan Mejzr

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je problematika spokojenosti zákazníků v konkrétníobchodní společnosti. První část se věnuje základním pojmům týkající se spokojenostizákazníků a oblasti internetového prodeje a nakupování, která následně tvoří základy pronásledující praktickou část. V části praktické je proveden marketingový výzkumprostřednictvím dotazníkového šetření, který je zaměřen na hodnocení …více
Abstract:
The subject of this thesis is the problematics of customer satisfaction in a particularcompany. The first part deals with basic terms related to customer satisfaction and thearea of internet sales and shopping, that subsequently forms the foundations for thepractical part. The practical part is focused on marketing research through aquestionnaire survey, which focuses on the satisfaction rating of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/qhve6d/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku