Milan Mejzr

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě

Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika spokojenosti zákazníků v konkrétníobchodní společnosti. První část se věnuje základním pojmům týkající se spokojenostizákazníků a oblasti internetového prodeje a nakupování, která následně tvoří základy pronásledující praktickou část. V části praktické je proveden marketingový výzkumprostřednictvím dotazníkového šetření, který je zaměřen na hodnocení …more
Abstract:
The subject of this thesis is the problematics of customer satisfaction in a particularcompany. The first part deals with basic terms related to customer satisfaction and thearea of internet sales and shopping, that subsequently forms the foundations for thepractical part. The practical part is focused on marketing research through aquestionnaire survey, which focuses on the satisfaction rating of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku