Bc. Gabriela Budilová

Master's thesis

Etika a reklama

Ethics and Advertising
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku etiky v reklamě, zejména v oblasti guerilla marketingu. Teoreticko-metodologická část definuje pojem reklama, kde je jeho místo v marketingu, pojem guerilla marketing a jeho vztah k etice, právní regulaci a samoregulaci reklamy, kterou doplňují příklady sdělení označených za zakázaná nebo neetická. Aplikační část se zabývá vlastním výzkumem. Cílem práce je …viac
Abstract:
The thesis is focused on ethics in advertising, especially in guerilla marketing. The theoretical and methodological section defines the term of advertising, where is its place in marketing, the term of guerilla marketing and its relation to ethics, legal regulation and self-regulation supplemented by examples of advertisements identified as illegal or unethical. The application section addresses the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní