Bc. Michaela Horváthová

Master's thesis

An integration of automated call center into a SAP system

An integration of automated call center into a SAP system
Anotácia:
Práce se zabývá propojením business softwaru a softwaru call centra. Byla provedena v rámci skutečné implementace podnikového softwaru. Hlavním cílem bylo analyzovat danou situaci, předložit možná řešení a propojení také implementovat. Výsledek práce se skládá z přehledu mapování datových modelů relevantních pro tuto situaci, analýzy metod přístupu k databázi a implementace programů, které umožňují …viac
Abstract:
This work concerns the connection of business software to call centre software. It was done within the context of a real-world enterprise software implementation. The main goal was to analyze the scenario, present possible solutions and implement the connection. The result consists of a breakdown of the mapping of data models in this particular case, an analysis of database access methods and the implementation …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedúci: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Software systems and services management / Software Systems Development Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.