Bc. Michaela Horváthová

Master's thesis

An integration of automated call center into a SAP system

An integration of automated call center into a SAP system
Abstract:
Práce se zabývá propojením business softwaru a softwaru call centra. Byla provedena v rámci skutečné implementace podnikového softwaru. Hlavním cílem bylo analyzovat danou situaci, předložit možná řešení a propojení také implementovat. Výsledek práce se skládá z přehledu mapování datových modelů relevantních pro tuto situaci, analýzy metod přístupu k databázi a implementace programů, které umožňují …more
Abstract:
This work concerns the connection of business software to call centre software. It was done within the context of a real-world enterprise software implementation. The main goal was to analyze the scenario, present possible solutions and implement the connection. The result consists of a breakdown of the mapping of data models in this particular case, an analysis of database access methods and the implementation …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2022
  • Supervisor: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / field:
Software systems and services management / Software Systems Development Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.