Michael Sázavský

Bachelor's thesis

Customer experience v e-commerce projektu Point4me

Customer experience in Point4me e-commerce project
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na customer experience ve zvoleném podniku, s pomocí analýzy konkurence metodou mystery shopping. V teoretické části se práce zabývá oblastní internetového marketingu, s tím se úzce pojící webové stránky, jejich prvky a užití nových technologií. Dále pojednává o oblasti customer experience, jeho porozumění, poskytování pozitivní zákaznické zkušenosti a metodě mystery shopping …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the customer experience within a chosen company, using the competitive analysis method of mystery shopping. In the theoretical segment, the thesis deals with the internet marketing, closely related to websites, their components and the utilization of new technologies. Furthermore, it discusses the area of customer experience, its understanding, providing a positive customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Peter Červinka
  • Reader: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON