Romana Klimentová

Bakalářská práce

Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.

Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému práce přistupuje z různých hledisek. Další kapitolu tvoří zákazník a jeho segmentace. Praktická část se zabývá průzkumem, si klade za cíl zjistit postoj uživatelů sociálních sítí k …více
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to influencer marketing and influencers as such. The theoretical part describes the topic of influencer marketing, its goals, and tools, then defines the concept of influencer marketing, which the thesis approaches from different perspectives. The next chapter consists of the customer and its segmentation. The practical part deals with a survey, aims to find out the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management