Bc. Kateřina Štefková

Diplomová práce

Senioři a nákup oděvů

Seniors and the Purchase of Clothing
Anotace:
Tato diplomová práce je rozdělena na tři části. V první části se práce zabývá teoretickým základem, který pojednává v první řadě o spotřebitelském chování jako takovém, segmentaci trhu a o charakteristice dané cílové skupiny, kterou jsou senioři. V práci samozřejmě nechybí ani metodika. Praktická část diplomové práce obsahuje jak kvalitativní výzkum ve formě focus group, tak kvantitativní výzkum ve …více
Abstract:
This master's thesis is divided into three parts. In the first part is the thesis focused on the theoretical basics, which are firstly about the consumer behavior as such, segmentation and characteristic of the target group. Chosen target group for the thesis are seniors. The practical part of the thesis contains the qualitative and quantitative research in form of focus group and questionnaire also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štefková, Kateřina. Senioři a nákup oděvů. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace