Bc. Barbora Dědourková

Diplomová práce

Online marketingová strategie vybraného podniku

Online Marketing Strategy of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie. Cílem práce je na základě potřebných analýz a dotazníkového šetření navrhnout efektivní online marketingovou komunikační strategii a stanovit způsob, jakým by měl vybraný podnik optimalizovat online marketingovou strategii svých služeb. V teoretické části práce jsou představena východiska online marketingové komunikace a online …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing strategy. The aim of the thesis is to suggest an effective online marketing communication strategy based on the necessary analyses and questionnaire survey and to determine the way in which the selected company should optimise the online marketing strategy of its services. The theoretical part of the thesis presents the basics of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dědourková, Barbora. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta