Veronika MATYSOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.

Analysis of marketing environment companies KNORR BREMSE Systémy pro užitková vozidla,CR, s.r.o.
Anotace:
Obsahem práce je analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o. Společnost má silné zázemí a stabilitu. Za silné stránky podniku lze považovat vysokou kvalitu výrobků a služeb, na druhé straně slabou stránkou se jeví především prodejní ceny, propagace a PR. V práci je provedena analýza makro a mikroprostředí a použita metoda SWOT. Součástí je zhodnocení …více
Abstract:
This thesis deals with an analysis of the marketing environment in the KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o. company. The company operates within automotive industry; represents a strong and stable business. Among the company's strengths we can name e. g. high quality products and services, while its weaknesses appear to be the following: pricing, promotion and PR. In the thesis, both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Petr Zima

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATYSOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická