Historical and present use of emotions in advertising – Bc. Daliya Khussainova
Bc. Daliya Khussainova
Bakalářská práce
Historical and present use of emotions in advertising
Historical and present use of emotions in advertising
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze historical and present use of emotions in marketing, verify processes and technics of emotional branding and advertising of global brands, and to make recommendations for students who plan to build their career in marketing, focusing on psychological side of it. Due to current development of neuromarketing the author decided to study emotional influence of advertising …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ti43c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Mgr. Linda Kozáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko