Ondřej Petr

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing strategy of Mandarin Oriental
Anotace:
Cílem této práce je popsat a zhodnotit marketingovou strategii hotelu Mandarin Oriental Prague. Díky SWOT analýze najít slabé a silné stránky hotelu, definovat hrozby a příležitosti a najít jejich řešení. Díky peněžním výkazům společnosti srovnávám finanční situaci před a po finanční krizi v roce 2008. Ke konci je uvedeno konkurenční srovnání pětihvězdičkových hotelů na Malé Straně. V poslední kapitole …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to describe and evaluate the marketing strategy of the Mandarin Oriental Prague. Thanks to the SWOT analysis to find the weaknesses and strengths of the hotel, to define the threats and opportunities and find the way to their solutions. Due to financial reports I compare the financial position before and after the financial crisis in 2008. At the end there is listed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24289

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod