Bc. Jana Hvězdová

Diplomová práce

Reklama a její vliv na dospívající

Advertisement and its influence on adolescents
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Reklama a její vliv na dospívající" se zabývá problematikou reklamy a jejího vlivu na dospívající ve věku 10 - 11 let. První část práce předkládá obecnou charakteristiku reklamy, její historický vývoj a zasazení reklamy do kontextu marketingové komunikace. Dále se práce zaměřuje na popis vývoje osobnosti ve stadiu dospívání a shrnutí výsledků dosavadních výzkumů z oblasti …více
Abstract:
The thesis "Advertisement and its Influence on Adolescents" deals with the issue of advertisement and its influence on adolescents aged 10 - 11 years. The theoretical part presents advertisement within a marketing communication context, general characteristics of advertisement and its historical development. It is also aimed at the psychological development of adolescents and at a summary of previous …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy