Nikola MALÁ

Diplomová práce

Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti

Personal Marketing Strategy with Application of HRM Trends of a Selected Company
Anotace:
Nová průmyslová revoluce spočívá v nástupu digitálních technologií, které do velké míry ovlivňují problematiku řízení lidských zdrojů. V případě, že podniky nereagují pružně na nepřetržitý vývoj Human Resources trendů, může dojít ke ztrátě zaměstnanců z důvodu snížení jejich pracovní spokojenosti. Cílem diplomové práce je úprava interní personální marketingové strategie vybraného podniku s implementací …více
Abstract:
A new industrial revolution has been sparked by the advent of digital technologies, which greatly influence human resource management. If companies do not react flexibly to the continuous development of trends in human resources, they might lose their employees due to lower job satisfaction. The aim of the diploma thesis is to modify an internal personnel marketing strategy of a selected company while …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALÁ, Nikola. Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická