Kryštof Hůlka

Bakalářská práce

Současné trendy nation brandingu – praxe Islandu

Current trends in nation branding – case study of Iceland
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na koncept nation brandingu, jenž je užíván pro propagování státu v mezinárodním prostředí. Jeho hlavním vytyčeným cílem je utvoření národní značky, která bude jednoznačně odlišitelná od ostatních. Island je vybrán jako země, na které je provedena analýza tohoto konceptu. Přístup zmíněné země byl ovlivněn řadou událostí, které modifikovaly podobu současného islandského …více
Abstract:
Bachelor thesis focuses on the concept of nation branding, which is used to promote the state in an international environment. Its main objective is to create a national brand that is clearly distinguishable from others. Iceland is chosen as the country where the concept is analyzed. The country's approach was influenced by a series of events that modified the current Icelandic nation branding. However …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
  • Vedoucí: Jana Peterková
  • Oponent: Jan Martin Rolenc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82552