Ing. Eva Dibitanzlová

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shopingu, díky kterému se může zadavatelská společnost dozvědět úroveň nabízených služeb svých zákazníků. Jedná se o výzkumnou techniku tzv. utajeného nákupu. Teoretická část je zaměřena na celkovou komunikaci se zákazníkem, na verbální a neverbální část a na rozpoznání zákazníka jako takového podle komunikačních typů. V praktické části je provedena …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the mystery shoping, thanks to which the Sponsoring companies may find the level of service offered to its customers. This is a research technique called covert purchase. The theoretical part focuses on the whole customer communication, verbal and non-verbal part and customer recognition as such by the communication types. In the practical part is made shopping atmosphere …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma