Nikola Kudělková

Bakalářská práce

Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX

Using Influencers in communication strategies of cultural institution DOX Centre for Contemporary Art
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací Centra současného umění DOX na sociální síti Instagram a fenoménem influencer marketingu jakožto jedné z oblastí marketingu, které kulturní instituce využívají. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti influencer marketingu a marketingu kulturních institucí, nezbytně nutných pro potřeby práce. Na tuto část je navázáno přiblížením kulturní …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the marketing communication of DOX Centre for Contemporary Art and the influencer marketing phenomenon as one of the marketing disciplines being used by cultural institutions. The theoretical part describes fundamental marketing terms in the area of cultural institutions and influencer marketing, indispensably explained for needs of this bachelor thesis. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80424