Lenka Šebková

Master's thesis

Zvyšování kvality v rámci lyžařského střediska Špindlerův Mlýn

Improving quality within the ski resort Špindlerův Mlýn
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na mapování průchodu zákazníka systémem ve skiareálu Špindlerův Mlýn, který je v současné době provozován společností MELIDA, a.s. V teoretické části jsou stručně popsány a charakterizovány specifika služeb, postupy metodiky Six Sigma a základní charakteristiky klíčových ukazatelů výkonnosti. Praktická část se věnuje nejprve přestavení lyžařské střediska jako celku. Následuje …more
Abstract:
The master thesis is focused on mapping of all the processes that customer goes through before achieving the skiing activity in ski resort Špindlerův Mlýn, currently operated by MELIDA, a.s. In the theoretical part services specifications, Six Sigma methodology and Key Performance Indicators basics are briefly described. The practical part consists of introduction of the ski area, measuring and mapping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Hana Svobodová
  • Reader: Aleš Mach

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50999