Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích – Martin Galda
Martin Galda
Bakalářská práce
Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích
Communication of Online Fitness Portal Projekt 90 on Social Networks
Anotace:
Tématem bakalářské práce je "Komunikace cvičebního portálu Projekt 90 na sociálních sítích". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z marketingu, marketingových komunikací, digitálního marketingu se zaměřením na sociální sítě a sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současný stav komunikace na sociálních sítích Projektu 90 a její konkurence. V rámci praktické části byl vytvořen …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is "Communication of the Exercise portal Project 90 on Social Networks". The theoretical part contains a summary of basic terms from marketing, marketing communication, digital marketing with a focus on social networks and sports marketing. The practical part analyzes the current state of communication on the social networks of Project 90 and it is competitors. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Galda, Martin. Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Šárka Opekarová -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
Lucie Majtnerová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém