Patrik Špliňo

Master's thesis

Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam

Comparison of the success of advertising campaigns in the display networks of Google and Seznam
Abstract:
Diplomová práce se zabývá srovnáním úspěšnosti reklamních kampaní v obsahové síti Googlu a Seznamu. Cílem práce je identifikovat rozdílnosti reklamních systémů v obsahových sítích Googlu a Seznamu a zhodnotit jejich možný dopad na výkonnost reklamních kampaní. Praktická část je rozdělena na tři celky. Prvním celkem je analýza rozdílů v obou reklamních systémech na základě dokumentace. Druhým celkem …more
Abstract:
The diploma thesis compares advertising campaigns in the display networks of Seznam and Google. The purpose of the thesis is to identify differences between advertising systems on the Google and Seznam display networks and evaluate their potential impact on the performance of advertising campaigns. This practical approach is divided into three parts. The first being the analysis of differences in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2021
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Ksenia Pimenová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82158