Eliška Přikrylová

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum spokojenosti zákazníka podniku Elektro Řezníček a jeho využití v praxi. První část práce je tvořena literární rešerší pojmů, které se vztahují k oblasti spokojenosti zákazníka. Práce pokračuje částí metodickou a následně částí praktickou, ve které jsem analyzovala získaná data z dotazníku o spokojenosti zákazníků a následně bylo navrženo možné řešení problematické …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the research of customer satisfaction of the company Elektro Řezníček and its use in practice. The first part of the work consists of a literature search of terms that relate to the area of customer satisfaction. The work continues with the methodical part and then the practical part, in which I analyzed the data obtained from the questionnaire on customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Schuller, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management