Sára Kotabová

Bakalářská práce

Význam sponzoringu v alpských disciplínách

The importance of sponsorship in alpine disciplines
Anotace:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na definici marketingu a marketingové komunikace. Následně se věnuje sponzoringu, konkrétně sponzoringu ve sportu. V praktické části je zkoumaná firma Don Quiet, která je sponzorskou firmou alpského lyžování v České republice. Pro výzkum byly využity analýzy: SWOT, PEST a Porterova analýza. Cílem práce bylo na základě výsledků navrhnout doporučení …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to define marketing and its communication in the theoretical part. Consequently, more attention is paid to sponsorship, more specifically in sports. In the practical part of the thesis, the company Don Quiet, which is closely related to alpine skiing, is exanimated. Analysis used for research are: SWOT, PEST and Porters‘. The goal is to make the flow of sponsorship money more …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní