Kristýna PÁTKOVÁ

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené

Factors affecting customer's purchase decision process in choice of holiday
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené. V první řadě formuluje pojmy, které je potřeba definovat ohledně dané problematiky, a to ve dvou kapitolách teoretické části. Zde se vyskytuje například cestovní ruch jako takový, služby v cestovním ruchu, marketingový mix, faktory ovlivňující nákupní chování či kupní role. Výzkum se soustředí …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on factors, which affect customer's purchase decision process in choice of holiday. First of all, it formulates the concepts that need to be defined regarding the issue, in two chapters of the theoretical part. There is, for example, tourism as such, servises in tourism, marketing mix, factors affecting customer's shopping behavior or purchasing roles. The research focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PÁTKOVÁ, Kristýna. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/