Klára Passauerová

Bakalářská práce

Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby

Social media as a marketing tool of a service company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociálních médií jako nástroje marketingu firmy poskytující služby – konkrétně firmy NK STUDIO s.r.o. Teoretická část bakalářské práce se věnuje teorii marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, sociálních sítí a sociálních médií a influencer marketingu. Analytická část práce se zaměřuje na charakteristiku společnosti NK STUDIO s.r.o. a její marketingovou …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the investigation of social media as a marketing tool of a service company – specifically, the company NK STUDIO s.r.o. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to the theory of marketing mix, marketing communication mix, social networks and social media and influencer marketing. The analytical part of the thesis focuses on the characteristics of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.