Klára Passauerová

Bachelor's thesis

Sociální média jako nástroj marketingu firmy poskytující služby

Social media as a marketing tool of a service company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním sociálních médií jako nástroje marketingu firmy poskytující služby – konkrétně firmy NK STUDIO s.r.o. Teoretická část bakalářské práce se věnuje teorii marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, sociálních sítí a sociálních médií a influencer marketingu. Analytická část práce se zaměřuje na charakteristiku společnosti NK STUDIO s.r.o. a její marketingovou …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the investigation of social media as a marketing tool of a service company – specifically, the company NK STUDIO s.r.o. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to the theory of marketing mix, marketing communication mix, social networks and social media and influencer marketing. The analytical part of the thesis focuses on the characteristics of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.