Veronika Masná

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka v odvětví služeb

Customer satisfaction in the services sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka v odvětví služeb. Hlavním cílem je identifikovat faktory ovlivňující spokojenost zákazníků s nutričním poradenstvím a následně navrhnout doporučení pro nutriční terapeutku, jak zákaznickou spokojenost zvýšit. Teoretická část se věnuje popisu kvality služeb a spokojenosti zákazníka. Následuje metodická část, která rozebírá vybrané metody a způsob sběru …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction in service industry. The main aim is to identify factors affecting customer satisfaction with nutrition counselling and then to propose recommendations for nutrition therapist on how to increase customer satisfaction. The theoretical part focuses on description of service quality and customer satisfaction. The methodological part follows and discusses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Peter Kelemen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta