Bc. Marek DOLINA

Bakalářská práce

Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů

Content analysis of Bohuslav Martinu Philharmonics marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku související s marketingem Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně. Teoretickou část práce tvoří úvod do marketingu kulturních institucí a obecné informace o zkoumané organizaci. V analytické části je především sledován marketingový mix filharmonie, komunikační sdělení v její komunikaci a srovnání s průzkumem její cílové skupiny.
Abstract:
The Bachelor study deals with issues related to marketing of Bohuslav Martinů Philharmonics. The theoretical chapter consists of introduction to arts marketing and general information about the examined organization. The analytical part of the work observes the marketing mix of the philharmonics, messages in its communication and confrontation with members of its target group.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10653

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOLINA, Marek. Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace